【note】玉里100th.客城暮色

 

展開雙臂   擁抱疲憊的旅人

東部的小鎮日常  靜心享受遠山迷人稻田的暮色

慶祝玉里100th客城熊讚...   此刻靜靜陪伴與妳ALL FOR ONE

小司麥-玉里客城

Heart beats fast
心跳的好快
Colors and promises
五彩繽紛的夢境和這承諾
How to be brave
我不知道該如何勇敢了
How can I love when I'm afraid to fall
當我深陷於這樣的愛中,我該如何怎麼辦?
Watching you stand alone
看著你的身影
All of my doubt suddenly goes away somehow
我的疑問不知為何都消失了

One step closer
在走近一點
I have died everyday waiting for you
我已為了你失魂的發呆整天
Darling don't be afraid I have loved you
親愛的別擔心,我愛你
For a thousand years
愛你千萬年
I'll love you for a thousand more
我也還會再愛你千萬年

 (暮光之城)

 

 

晚安…花蓮

敬東部留下的所有美好!!

 

arrow
arrow

    小司麥@u@" 發表在 痞客邦 留言(37) 人氣()